TOP 5 – Znamení toho, že jste mnohem chytřejší, než si myslíte! Virality - watch one piece website

Sunday, March 3, 2019

TOP 5 – Znamení toho, že jste mnohem chytřejší, než si myslíte! Virality

Best comment

  1. Virality: Tak co, jste chytří?! 😎 Vyzkoušejte také naše 4 myšlenkové hry, které dokážou vyřešit jen géniové ► https://virality.tiscali.cz/myslenkove-hry/
  2. Bart Warwick: Som,ale ty si asi retardovaný....
  3. Dominik Drvota: vše dělám a mám modré oči nezajímá mě oblečení ale nenosím každý den stejné.
  4. filip- man: Nemám modré oči jinak jo
  5. Josef Kolísek: Já dělám vše o čem tam mluvíš to sem genyus
  6. VEtron X: Virality taká otázka prečo je necitatelne pismo inteligentne ?
  7. the kiki girl life: Lol na me sedi uplne vsechno a mam ve skole same 1
  8. Dark Jay: Tenhle kanál je super a tak, ale podobných videí jsem viděla spousty. Tato videa nejsou vědecky podložená, mají za úkol pouze ostatním, kteří si dané testy zkusí, zvýšit sebevědomí. Navíc často nejsou pravdivé, géniem se může stát i úplně hloupý člověk, nezáleží na DNA, ale na tom, jak kdo svůj mozek rozvíjí. Pokud sedíte u počítače, hrajete hry, cpete se brambůrky, a pak brečíte, že nejste inteligentní, můžete si za to sami. Navíc se vyjádřím hned k tomu prvnímu. Zda se vám, že např. Steven Hawking měl modré oči? Ne, měl je nazelenalé, a i tak je to jeden z nejinteligentnějších lidí na světě. To samé platí i o Albertu Einsteinovi. Navíc co mají dělat lidi jako třeba já s poruchou, kvůli které mají každé oko jiné? Co se týče čokolády... Všechny děti a dospělí, až na pár výjimek mají rádi čokoládu, netvrďte mi, že jsou všichni geniální. Já si často povídám sama se sebou. Ale to dělají, buď duševně choří lidé, samotáři a introverti. Nemyslím si, že je to známka geniality, když si povídate někdo sami se sebou, uklidňuje vás to, znám to. Ale nemusíte být hned geniální, záleží na tom, jak svůj mozek vyvíjíte. Pokud se vaše písmo nedá přečíst, je to zkrátka vaše písmo. NoHate, pouze můj názor, nechci znít divně, ale tohle jsem zažila už několikrát.
  9. Dark Jay: Vsadím se, že to budou všichni líný číst 😂😂
  10. Martin Opatrny: Tak to musím být hodně chytrej 😂
  11. tigrik 64: To sechno směřuje na mne Aš nato obleceni
  12. Franklin Trevor: Po me písmo přečíst nejde ale nevím jestli jsem chytrý xd
  13. Emka Malcicka: Já mám modré oči☺️
  14. Terez W: Já mám šedé vlasy miluji cokokadu, ale jsem na něj alergická povídám si sama se sebou 😂. někdy. Mě to nikdy nejde přečíst
  15. Tebry Cz: Já jsem hloupí já jsem si to i tak mislel
  16. Josda Gaming Cz: V tom případě jsem nejchytřejší člověk na světě nebo nevím jelikož všechno dělám 😂
  17. Anime no hime: Tak už vím proč mám tmavě hnědé oči 😂
  18. Pavel Gregr: Cau
  19. Pavel Gregr: Jo a mimochodem jinak splňují vše
  20. Pavel Gregr: S tou 5 nemůžu souhlasis znám dobře jenom šest modrookých lidí a z toho jsou 4 podprůměrně inteligentní a zbytek jsou normální
  21. Luke: Podle tohohle videa bych byl nejchytřejší člověk na světě 🤔
  22. Luke: Lol všechno dělám kromě toho oblečení 😂👍🏻
  23. Samuel o co jsem přišel?: Co když mám úplně vše? To jsem jako geniální?
  24. stemiplays: já=4,3,2,1 (u nás na slovensku se doslova říká,že "píšeš ako doktor" a neni náhodou doktor chytrej? xD čo e 5ky týče,mám hnedé oči (holky mi říkávali,že z nich sálá teplo a klid xD takový blbosti...).
  25. Petra Stte: Ja som tie hádanky vyriešila okrem to MEMA
  26. Tomáš Jemelka: ÚPLNÁ PÍČOVINA
  27. Roman Galo: Človek nie je génius ak má modré oči. Každý má rád čokoládu každý sa rozpráva sám zo sebou každý sa nezaujíma o svoj vzhľad každý zle píše. Tieto črty sa hodia na 95% populácie. Ľudia ktorý toto video vyrobili musia byť popravený. Len šíria bludy medzi nevzdelancami.
  28. TfGamess: Já mám na sobě skoro pořád to stejné oblečení...
  29. Golly: jen jedna ze všech věcí mi přišlá že by mohla doopravdy naznačovat [intelekt]
  30. Max tv: u nás ve třídě jsou chytřejší ti co mají hnědou barvu očí a ty co mají modrou jsou spíše horší takže nevím jestli je to pravda 😌😕
  31. Peerci one: Tak potom som asi geniálni :D
  32. jandav 126: Odpovídám 4 z 5 věcí a btw při měření iq mám 130
  33. Natalka Pučikova: No tak môj spolužiak má modré oči a vyhadzuje veci z okna, nadáva z okna každému kto okolo toho okna prejde a zavesí na internet čokoľvek a je to nechutné Takže s týmto nesúhlasím Ale ináč super videjko😁😉
  34. Honzamazy: Jsem ultra genius
  35. TheYellowkaCZ: Ale moje učitelka říká že kdo si povídá sám se sebou je zralej na blázinec
  36. Mama Coco: Simpsonovi jsou teda hodne inteligentní
  37. Endy CZ: Mám modré oči, až přehnaně miluji čokoládu a povídám si sama se sebou. 😂😂😂
  38. kempYm.: Já mám modré oči, a jsem pičus. Takže ne.
  39. Mey: Chytřejší budou více spíš ti co neuvěří tomuto videu :D
  40. Kentaur: Já dělám úplně všechno ale moc chytrý si nepřídu
  41. David Cvejn: 5/5 souhlasilo, jak jinak :) Jsem génius
  42. Karma Croft: Ty vole , na mě pasuje všechno 😲 tak to je drsný i když si moc nemyslím ,že to vše je pravda. Už mi jednou přišlo pěkně dementní , když přišli na to,že je zdravé čuchat k vlastním prdům.😖😂
  43. David Baďura: lol, všechno na mě sedí, ale kdybych byl geniální, tak bych o tom snad něco věděl.
  44. Disscythe 辞書: Xd dobra sracka bez se kysnout
  45. Peter Frkan: čokoladu? práve jem Milku xD
  46. Veru Glow: Tohle je totální kravina. Už ten název...vždyť je to naprosto pitomě napsané, jako by to překládal Google. To, jak někdo drží tužku, píše apod. neovlivňuje jestli je chytrý či ne. A to, že nějaký génius např. neuměl správně držet tužku neznamená, že každý kdo není schopen jí normálně držet je chytrý a platí to i u ostatního. Proč? Proč vnucujete malým dětem (předpokládám, že nikdo jiný to nesleduje)jak jsou chytré a zvyšujete jim ego? Já jsem na to klikla jen abych se pobavila, ale nějaké malé hloupé děti se teď chlubí v komentech, že jsou chytré. O co vám jde? Vymyslete si nějaké jiné clickbait video a nedělejte z lidí egoistické hlupáky ( i když se jími lidi dělají z větší části sami).
  47. Adam Rado: hmm ak je to stim pisanim pravda som najinteligentnejsi s triedy 😂😂😂
  48. David Štochel: Vyšlo mi 5/5 a vím o sobě, že tupý zrovna nejsem, ale věci zmíněné ve videu se nic moc netýkají inteligence, možná něco trošku jo, ale podle barvy očí, nebo to, že někdo píše jak retoš se nepozná jestli je génius :D
  49. Vašeko: Ty znaky splňuje 90% populace, kreténi, je to asi udělaný aby se v tom každej viděl a tudíž aby se to lidem líbilo
  50. DarKSauCE: Neumím držet pero, tak jsem si ho přilepil k prstu, abych ho držel správně.
  51. Get_Right_ Powered_By_ASUS: Opravdu chytrým lidem dojde, že je to pitomost.
  52. Peter Kapolka: Všetko mam to isté okrem tich modrých očí a známky mam také na 2 a dakedy na 3
  53. #NoT ArĒ K1īL AûRA: Už by som bol genialny len nemam modre oči 😢 to je rasizmus :DDDDDD
  54. Thegirl: Podla mna je to skôr naopak 😂 toto su znamenia tych menej inteligentných nie?😂 To si robíte srandu modré oči vraj😂 To má nieco spolocne s mysľou ? Zr niekomu chuti čokoláda a niekomu nie?😂 Aký má štýl obliekania a ako píše?😂 Toto je dobrá hovadina🙄 Stačí s pozriet do minulosti Ani Einstein nemal modré oči, ani thomas more Ba ani Leonardo Da Vinci či Isaac Newton. Neviem kto toto vymyslel ale musel to byť človek ktorý všetky tieto vlastnosti má a chcel sa spraviť inteligentným😂 Mám spolužiačku ktorá je tiež inteligentá ale má hnedé oči, nenosî to isté a píše normalne, vôbec sa neučí všetko si pamätá z hodiny. Vôbec to nie je očami či oblečením Na vašom mieste by som toto video zmazala lebo len v malých sprostých deťoch ktore maju tieto vlastnosti ale pri tom mozu mat IQ nulové budujete myšlienku ako veľmi sú inteligenté za to aké majú oči a ako píšu ale v živote nedokážu nič 😂 Ďakujem za pochopenie🙂
  55. Viko: Už to prvé je uplna pičovina
  56. Tomáš Rabas: Tohle video mě hrozně naštvalo ne z toho důvodu že je tohle píčovina velikosti Everestu a že to je asi tak vědecky podložený jako to že je země placatá ale z toho důvodu sedí na 90 % populace a hlavně že tomu ty lidé věří. Test inteligence je tohle určitě ovšem naprosto opačný: Pokud tomu věříš a je ti víc jak 12 let měl by si být zbaven svéprávnosti.
  57. Primary73: Já taky nosím skoro to samé oblečení furt dokola... Ale z důvodu že nemám žádné čisté... :D
  58. Primary73: Wow... ALE ČOKOLÁDU MÁ RÁDO KAŽDÝ DĚCKO KROMĚ DIABETES.....
  59. Matej Mocsi: Ja mám všetko. Len nemám modre oci. A to mi každy hovori zezsom idiot
  60. Martin 79: Jsem génius... Ale to vím už dávno...
  61. Geoadam & GeoMartin: Hej ty vole to co si vsechno rekl je pravda o me ale stejne sem blby
  62. normal car: tři z pěti splňuju sice cokoladu nemuzu kvůli alergii ale občas ji musim vzit hlavně když se n mně smutně usmiva.tak až moc miluju čOKOšKU
  63. Tanocraft: Nechci vás urazit ale vaše stránky jsou jedni z nehroších (1stránka=10reklam a 3 řádky textu)
  64. John Plesko: To je kundovina :D
  65. Nikol 05: No twl to abych byla génius 😂😂😂
  66. Libor Olsak: čtyři
  67. Míša Riedlová: Všechno dělám mám
  68. Terka: no to počkat, kámoška, se kterou sedím, tak má hnědé oči, nemusí čokoládu..
  69. Bart Warwick: SRAČKA NIČÍM NEPODLOŽENÉ FAKTY.....
  70. HACKED BY ILUMINATI: 1:30 presne to sem
  71. tom tom: Podla tohto so najmudreši človek na svte ša tie otazki ma opisovaly
  72. Daniel Kotásek: jsem génius jupí :-)
  73. StileHaxs: Vsechno na me sedi..tak proc do haje propadam? 😂😂
  74. Bibi kao: Tak to musím být génius....
  75. Raif 182479: Ezy, až nato že mám každý den jiné oblečení, mám vše dobře, i 4 otázky.
  76. Debí: Tak jsem prý génius...
  77. NiraK: Len tak od veci otázka... Ty si GeekBoy?
  78. SašenkaSK: 1. Nam hnedozelené oči 2. Nesnášim čokoladu 3. Pořad si povidam se sebou 4. Jsem vybirava a každy den mam jiny oblečeni 5. Pišu jak prase a nikdo to po mě neumi přečist ani ja ne 😂
  79. MR. adis: Mam vše
  80. d e p r e s s e d.: "Lidé s modrýma očima jsou více chytřejší" Někdo tu má černé oči
  81. V0lkanic: Tohle všechno jsou naprosté nesmysly, je možné, že celkově opravdu v průměru lidé, kteří třeba jí více čokoládu mohou být chytřejší, ale je nesmysl tohle brát jako jakoukoliv záruku. Tyhle věci s inteligencí téměř VŮBEC nesouvisí. Hnusný clickbait.
  82. DoMiNe FT: Tvl podle videa musím být fakt genius když všech 5sedí :D
  83. M K: Ja bych si radšej dal jablko v čokolade
  84. Radek Vlk: Wow, všechno dělám kromě těch očí
  85. Adam Škeřík: Mám modré oči miluju čokoládu nosím stejně oblečení a učitelka nemůže nic po mě přečíst a jsem úplně vymletej takže to je kravina
  86. Mojža J: Upřímně můj spolužák píše jak prase a chytrej fakt není 😂
  87. FRAJERKA ŽUŽU: Podle tohohle jsem úplnej debil..... Ale na pololetce jsem měla samý jedničky....
  88. Belka & ja: áno áno áno áno a áno :)
  89. Radovan Hradecký: Co to má být??? Sorry ale toto video je fakt *****
  90. troppy cz: Já si vezmu jablko a namočím ho do čokolady
  91. Shioku: mám modré oči, miluju čokoládu, povídám si se sebou, nosím furt stejný oblečení a moje písmo skoro nikdo nepřečte :DDD
  92. filip- man: Takže když to učitelka nepřečte jsem chytrý xD
  93. Mr.Tučňák: Moje oči jsou šedý hahaahahaha
  94. Mr. Iha2: Ne eeeee Prosím Proč? Khurwa proč jsou pořád lidi, kteří vezmou práci nějakýho vědce, vezmou si z ní její závěr, ten závěr zkrátí, čímž výrazně pozmění význam, takže to nakonec jenom šíří bludy mezi mediálně nevzdělané. Je mi z vás na blití
  95. jíra: Jsem ten pro kterého platí všechny tyto věci, ale ve škole moc neviniká, řekl bych že až zanikám... stejně jako moje moukové buňky😂😂 #čtyřkajeok
  96. emoji cz: Modré oči nemám Pro čokoládu žiju Stejný oblečení... (Spíš pořád dokola nosim dvoje stejný kalhoty a snad troje trička) Ani tak neškrábu Sama se sebou si povídám pořád hlavně když jdu ze školy lidi se na mě pak divně koukaj :D
  97. XENO STYLE: Haha geekboy
  98. Tomas Kilian: No tak to jsem Einstein
  99. Blayzr Parody: Ja nosim do skoly kazdy den stejnou mikinu xd sem génius xddd
  100. EL Pando: Hej mě sedí všechno
  101. GeronimO: Prej barva očí 😂👏👏 OMEGALUL
  102. Staox: Z 5 tich 4... Ok xD😄🤣😅🙃
  103. zabijak CZ: Kdyby jsi věděl jak píšu tak by jsi spíše řekl že jsem retardovaný xD
  104. Makypaky Makypaky: Splňuji 4ze5
  105. MaRT dap: Jsem génius
  106. Antony mous: 4/5 splňuju
  107. D reamer: Všech 5 😂😂
  108. Róbert Furman: 1. Farba oči určite nemá nič spoločné z tým aký sme múdry, pravdepodobne to bude kvôli evolúcii (ktorú teraz nejdem rozoberať: v skratke, modrooký ľudia žijú v rozvinutejších krajinách) je to len náhoda. 2. Aj keď je síce objasnená tak to nedáva zmysel tak isto ako minulá odpoveď. 3. To pravda môže byť. 4. Takže som teraz génius keď som lenivý kupovať si oblečenie? A to že niekto má iné veci na práci ako sa starať o to čo má na sebe nemusí nutne znamenať že nosí len to isté oblečenie ale že nosí oblečenie pre neho nevkusné alebo nevhodné. (chcem tým len povedať že o vkus sa dá zanedbávať aj inak). 5. Keď niekto píše rýchlo lebo rýchlo rozmýšľa, znamená pravý opak, keď rýchlo niekto rozmýšľa, znamená to že má väčšiu šancu na napísanie blbosti alebo urobenie určitých chýb.
  109. William 53: A zdroje? Reference na vyzkumy? Video vhodne akorat na intelektualni masturbaci, nebot vsechny veci dela temer kazdy. Tleskam.
  110. HiImKytyrka: Mám modré oči, miluju cokoladu, povídám si sama se sebou, nosím stejně oblečení, nikdo po mně to co napíšu nemůže přečíst, ještě něco? 😂
  111. dogie cz/en: Já dělám všechno
  112. Peta_Sramek: 4/5 nice.
  113. Ruprt _CZ: Dobrá píčovi*a
  114. My name Is pom: Já si jenom povídám sama se sebou a nic jiného tam nedělám mám hnědou barvu očí a jsem celkem dost chytrá píšu pěkně a nenosím každý den stejné oblečení a jsem chytraaaaa!!!!!!!!!!(EGO UP)😃😃😃
  115. Nina Gesova: Omg všechno jak já
  116. Kilad_: Já 1,2,3 jsem
  117. Mufmaf film: To že má někdo rád čokoládu nebo má modré oči atd. nemusí znamenat že je chytrý, pouze jestli je chytrý, je pravděpodobné, že jí bude mít rád.
  118. adam merlinov: jediné co nemám jsou ty modré oči vše jinak mám povídám si sám se sebou, moje písmo neni k přečtení, nosím stejné oblečení a NESKUTEČNĚ miluju čokoládu :)
  119. Opened Space: miluju hořkou čokošku ;)
  120. Felixo CZ: Kdyby jste byli chytří tak víte že všechno není pravda
  121. Pavel Gregr: Kdyby jeste byli inteligentní opravdu ověřily by jste si informace na internetu
  122. emoji cz: Felixo CZ přesně
  123. Ben TVGamer: Ja veľmi nejem čokoládu ale veľmi rada má moja bývalá učiteľka
  124. Kristián Machač: Já po sobě ani moje písmo nepřečtu
  125. FoxyKuťa •: 5. ne, mám je světle zelený 4. čokoláda je můj život 😍😍 3. jo někdy 😂 2. moc neřeším co mám sobě 1. ano píšu hrozně a nikdo to po mě nepřečte 😂😂 Výsledek: nejsem ani chytrá ale ani blbá 😎😂😂
  126. Kučeravá Hlava: 4 s 5 vyhovovali na mňa!
  127. Matej Matej: Pokloňte se mi já jsem génius ( píšu tak že to po mě neprečte ani máma)😎😎😎😎
  128. Bad channel name: Matej Matej Když jsi údajně tak chytrý, tak jak tomuhle můžeš věřit? 😉☺
  129. Braňo: Prvemu faktu neverim ale inak mi vislo ze som genius mam disgrafiu milujem cokoladu a. O oblecenie sa nestaram
  130. Richard123 TV: OMG!!!!! Všechno s toho dělám
  131. Patrik Ludvík: Chytrost je rasizmus na oči!!!
  132. Friky CZ: JÁ MÁM VŠECHNO CO JSI V TOM VIDEU ŘEKL! JESM CHYTREJ!
  133. Matyas Machala: Pasuje vše kromě očí
  134. Maria Kucharíková: :D a čo keď píšem škaredo neprečíta to ani učiteľka ani ja :D som génius ? 😂😂
  135. Piticko525 2: A vsechny hry jsem dal taky
  136. Piticko525 2: Hej se mnou souhlasi vse
  137. Mc-Gula Mc-Gula: ja sa ties vkuse zo sebou rospravam ked chodim vonku alebo repujem si musi byt lebo prazdna a vypnuta hlava je na picu t zmrd hahha.! 👌😀😀😀
  138. Tomáš pecha: Lool z toho videa splňuju vše a přitom mám na hov**o známky
  139. Marťkaa: Mne učiteľka povedala že píšem najhoršie z triedy (čo je čo povedať) som génius!
  140. Congratulation Bot: Takže proto 97% cikánů jsou "nechytří", protože skoro všichni mají hnědé oči.
  141. Kate Stonefall: V mem případě a mem okolí je to nesmysl xd
  142. superstřelec CZ: Já mám hodně vysokej intelekt a píšu hezky, takže jsem podle vá s blbej??!!
  143. Tereza Trhlíková: Vy jste fakt super chanel
  144. GAMEPLAYS BY SEBO: Ja vám to tu zhrniem po mojom. 5. Proste si sa narodil s modrými očami 4. Si špekoun 3. Si autista 2. Si chudobný a smrdíš 1. Nevieš ani sám čo píšeš
  145. GEJMR SK: Je možné že som autista??? Dneska som išiel do obchodu a cestou naspäť som zistil že som stratil koliesko z korčule a tak som ho išiel hľadať a tak si hovorím:,,kde si koliesko?,, ,,Kde si ty skur*** koleso!!!,, Keď ťa nájdem tak ťa zaje*** atď... A ako ho tak hľadám tak si hovorím:,,zaujímalo by ma kde som to koleso stratil?,ako som ho stratil?,prečo som ho stratil? Ale najviac by ma zaujímalo prečo sa rozprávam sám so sebou.......no čo už asi som psycho....,,😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂. Počul som že autisti majú problém rozprávať sa s ľuďmi je to pravda??? Ja mám taký problém iba s dospelými...... dokonca ani s otcom sa neviem rozprávať......😕
  146. MarťanCZ: Tomáš Rabas Ale ja třeba ani některé lidi nepochopím protožee to co tu píšou za kraviny to je mimo moje chápání
  147. Tomáš Rabas: Asi tak
  148. MarťanCZ: GAMEPLAYS BY SEBO Ta 2 se bere tak že ne že se nepřevlékáš ale že máš koupené stejné šedé tričko třeba 3x a že to jedno tričko nosíš třeba 3 dny ne pořád permanentně
  149. Congratulation Bot: A na tu 2. Se dá odpovědět stejně jako na 3.
  150. Klarka Mezihoráková: Mám modrý oči miluju čokoládu mluvím sama se sebou oblečení neřešil nikdo po mně nic nepřečte.... hmmmmm
  151. Břoňďa Stehýnko: Jestli to nejsou klasické lži tak pak jsem chytrej víc než jsem si myslel
  152. malkok games Cz: Tak,too jsem 3X chtřejší
  153. 1 euro: 8-)
  154. Vojtěch Kadečka: A jsem inteligentní😎
  155. Vojtěch Kadečka: Knedlík XVII ,v tom videu všechno naznačuje že jsem blbý.(ale jsem inteligentní)
  156. Congratulation Bot: Asi ne když věříš tomuto videu.
  157. Vojtěch Kadečka: A jsem autista😔
  158. Vojtěch Kadečka: Já čokoládu nemůžu😔
  159. Bart Warwick: Takže podle videa nemúžeš být chytrej.....
  160. Pyrotechnika - Téma CZ/SK: Jse génius mám modré oči a mluvím si zw sebou
  161. Mirda: hele moje pismo nejde precist vubec :D
  162. SkasiA x: Všech 5 dělám
  163. GalaxyCat 12: 5 ano 4 miluju ji 3 ano 2 někdy 1 ano Jó jsem chytrá 😊😊
  164. GalaxyCat 12: Je to jenom podle videa jo ?
  165. Ondra Klekner: Toy Chica_12 Můžu říct že máš HODNĚ velký Ego, zklidni se jo? Já jsem taky génius světa podle všeho....
  166. Congratulation Bot: Když si tak chytrá tak jak můžeš věřit tomuto videu?
  167. Daduška 1230: Idem neurazaj má ja za to nemôžem že mama zelené oči😥😣😣😣😣😣 !!! Ale som tiež múdra !!!!!😙😙😙😙😙😙😘😘
  168. Dosti cz: Všechno co je ve videu dělám/mám:D
  169. KRI STY: Tak podle tohoto videa jsem naprostý génius! Ale jako moje známky ve škole nejsou zrovna nejlepší,ale tak ok
  170. asth-kimik380 kimik380: Nějak tak no
  171. Tomáš Kouba: Co to je za sračku? To vymyslel nějakej Majsner pod mostem ne?
  172. DoMiNe FT: Presne.. :D podle videa bych musel mit aspon dvojky :D
  173. Congratulation Bot: Asi tak.
  174. Daniel Neuhausl: já jsem měl všechno promě dvou věcích
  175. Ondřej Konečný: Petra Neuhauslova Ale chytrej nejsi :DD
  176. Karolína Horňáková: Super video se moc povedlo😄😀😁
  177. Gabriela Hájková: Vezmu si jablko i čokoláda, jednoduše :D Ale chce to čokoládu samozřejmě kvalitní a né žádnou sr**ku:-))))
  178. Gabriela Hájková: Jo hořké jsou skvělé :D
  179. emoji cz: Gabriela Hájková u mě nejlépe 70-80% čokolády (mňam)
  180. Marcela Cipkova: mam modre oci a nesom chytri
  181. Marie Petrásková: Tak tady tohle dělám já mám modré mám ráda čokoládu nezajímá mě co nosím na sobě klidně to nosím maximálně 5 dní a ty další dva totéž tak tohle su celá já díky moc za tohle video a příště zkus video top 5 největších koček budu za to moc ráda. A ještě jsem dala like na tohle video a v minulosti jsem dala také odběr tak like like 👍👍👍👍👍👍👍👍
  182. That AbNormal: 1:18 dobrý už jsem si myslel že jsem schyzofrenik (zab je zab je všechny) díky že se mnou strácíš čas
  183. TomStogi: popcorn 11 chtěl jsem napsat to samé Tim pádem schizofrenici jsou nejchytřejší lidé planety
  184. ilominus studio: Já své písmo přečtu ( i když s potížemi) ale nikdo jiný ne😂
  185. David Zaremba: Ja mám modré oci, škaredo píšem a niekedy sa rozprávam sám so sebou 😂
  186. Daniela Cyprichová: Top 5 hej všetko som mala dobre, som génius.🤔👧🏼Všedci mi hovoria že som sprostá lebo som blondína. Ale ja v podstate niesom, lebo ja mám biele vlasy
  187. Mates GLC: Kdo dostal chuť na čokoládu?? :D
  188. G ELEMENT: Mates GLC já
  189. parkour emotikons: ja nie
  190. Kvidoland cz: Konecne dalsi top video!!! super
  191. EXE: Vše splňuji až na modré oči ...
  192. ッStormis: Tak to jsem druhej Enstein! :D
  193. Bear: nejde po mě přečíst
  194. Filip the llama: 1.Jj 2.Jj ( čokoškááááá ) 3.Ale tajím to , nechcem vyzerať pred ľuďmi ako schyzofremik alebo degeško 4.Iba tepláky , boty , triko celý týždeň 5.Škrabem jak mačka
  195. Ondřej Konečný: Ok, podle tohoto videa jsem teda absolutní génius. Mám tu ale řešení. 5) Blondýny chytré nesjou a taky mají modré oči (většinou). 4) Asi nic 3) Jsem autista a nemám kamarády. 2) Nemám peníze 1) jojo, můj kámoš škrábe že to nikdo nepřečte a moc chytrej teda není :DD
  196. stemiplays: s tou trojkou jsem napúl jak ty,taky nemám kamarády,ale zas jsem introvert a vúbec mi to neva.
  197. Eliška Antošová: Ondřej Konečný Blondýny mohou být chytré. To, že z nich ve filmech dělají hlupáky, neznamená, že nemohou být inteligentní.
  198. Ben TVGamer: Nakki Makki a do ktorého ročníka chodíš??🤔 Ja som 6 ročník 😎. A je to nuda veľká.😡😢😤😂
  199. Nakki Makki: Hele jako možná že se říká že blondýny nejsou chytré ale já na vysvědčení nemám ani jednu 3 a jenom dvě 2 a jsem blondýna 🙄🙄😂😡
  200. Týnka a Akim: Ondřej Konečný jo a proč píšeš, že nemáš kamarády, když potom ve druhý větě si napsal ,, můj kamarád atd." to nechápu 😂🤔
  201. Martin Vajda: Ak som vyriešil všetky hádanky do 4 minút som génius
  202. Monika Královičová: Ja som chytrá.
  203. G ELEMENT: miroslav kralovic nejsi
  204. Ondřej Konečný: miroslav kralovic nejsi
  205. sebastian juhász: okrem no. vvšetko
  206. Poďte do mě kidi: Přijde mi to jako clickbait, barva očí neurčuje jak seš chytrej nebo dle stylu psaní
  207. Pavel Gregr: Na tadito existuje jednoduchý test vše co souvisí s psychikou takže jediná věc co mi nesedí jsou ty oči jinak je vše spojeno s psychologií a tak by mohlo být vše pravda
  208. Igor B: Samozrejme, že farba očí neurčuje kto je ako chytrý a to ani video netvrdí. Je tam len, že bola vedecky potvrdená štatisticky významná súvislosť medzi uvedenými dvomi vecami. To však rozhodne neznamená, že všetci s modrými očami sú len tí múdry a naopak. Aj Enistein mal hnedé oči.
  209. Michal Novotný: Marek Petráček Však ty napadáš, já jsem úplně v klidu ;)
  210. Poďte do mě kidi: Michal Novotný Tak klid
  211. Michal Novotný: Marek Petráček Já jenom cituji uživatele Makypaky Makypaky ty genié, co ani neumí číst... A navíc narozdíl od tebe umím psát velká písmena na začátku věty a nepoužívám sprostá slova:-)
  212. eliska 1224: 5/5 tak jsem asi dost chytrá😂
  213. Max tv: já mám hnědé oči a mám od první třídy jedničky a dvojky .
  214. Congratulation Bot: V tom případě je na Zeměkouli každý génius.
  215. Simon Tefr: Hateri ještě spí :)
  216. Naty Majky majk je king: E em to Nene
  217. Galaxy 27586: 1.ne 2.ano 3.ano 4.ano 5.někey ano, někdy ne
  218. to je ten naš TOXO: Som genius
  219. šimon maník: Kromě toho oblečení jsem velmi chytrý (:
  220. jachym_killer: Lol vše až na c.2 mi odpovídá
  221. Dave & Adam: Splňuji 4/5 Super video génius dá Lajčík( ͡° ͜ʖ ͡°)
  222. DatfizO: Super video
  223. FartiX :-D: 1. :D
  224. Salassi tv: Super video jsi nej
  225. RuStlY: Čau

TOP 5 – Znamení toho, že jste mnohem chytřejší, než si myslíte!

33,097 views views51,678 followers
1,259 Likes1,259 Dislikes
Entertainment Upload TimePublished on 25 May 2018

No comments:

Post a Comment